Rabu, 27 Oktober 2010

Mini Orchestra SIC

Petang tadi Pak Nidus jadi Pak Sibuk pulak.
Tengok budak-budak muzik berlatih untuk persembahan Hari Anugerah Seni dan Budaya 2010 di Hotel Renaissence Kota Bharu. Kerana dibuat agak grand jugak melibatkan orang Kementerian maka latihan semestinya dilakukan bersungguh-sungguh.

En. Razi Daud sebagai guru yang bertanggungjawab sepenuhnya merupakan seorang yang profesional dalam bidang ini.

Walaupun Orchestra ini baru ditubuhkan namun dengan berkat kesungguhan mereka-mereka yang terlibat ianya telah membuahkan beberapa kejayaan baik di peringkat Negeri mahupun Kebangsaan.
Satu kejayaan yang boleh dibanggakan ialah menyertai pertandingan drum line di Johor Bharu Julai lepas.




Tengoklah lagak Mat Sibuk...gaya jer lebih (perut pun lebih)...




Anugerah akan diadakan 2 Nov. depan, jadi banyak lagi kelemahan-kelemahan yang dapat diperbaiki bagi memantapkan lagi persembahan orchestra ini.

Pak Nidus tak nyanyi ke malam tu?

10 ulasan:

Ibnu Jamaluddin berkata...

Hebat, hebat... ^^

cheqna berkata...

salam
amboi..
ngepeng ko gapo tu???
hehehehehe
pandai ko dok main??
hehehehe

nidus2 berkata...

Anakanda Jamal,
Budak-budak memang hebat sebab itu bidang dia.Pak Nidus ni menyibuk jer...

nidus2 berkata...

Cheqna,
Jangan bising-bising laa.
memang itu eksen jer.

Bikin rosaklah ana punya progrem.

Hairil Rizal berkata...

Pak Nidus ni mmg main alat muzik ye? Bestt la Pak Nidus!

Saya teringin nak belajar main seruling bambu. Sedap sungguh bunyi dia. Senang ke main dia? Mana lagi senang, main rekorder ke main seruling?

Hehe

hani@debumelukut berkata...

tunggu nak dengar suara pak nidus mlm konsert nanti.

nidus2 berkata...

Hairil,
Hee..hee...sory lah Hairil, Pak Nidus eksen jer tu.
Takut nak tiup seruling nanti muncul ular nanti.

nidus2 berkata...

Kak Ni,
Selamat Hari Lahir...(ubah topik...hehe)
Kalu suara nanti jadi macam itik telan spirit jangan tertawakan ye!!

♥ manje ♥ berkata...

salam pak nidus

sekali pandang mcm kassim selamat tiup saksafon la... hehe

nidus2 berkata...

Manje,
Masa ni dah tukar nama Osman Jailani...hee3.

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template