Isnin, 20 September 2010

Maha suci.....



Mulanya Pak Nidus nak postkan n3 ni sebelum raya, kemudian ubah fikiran selepas raya bila perantau balik ke tempat kerja, tangguh lagi dan hari ni baru berani 'update'kan.
Bukan apa, Pak Nidus takut mood raya kita hilang angkara video ni.

Bagi mereka yang berani nonton silakan.....


4 ulasan:

kakcik berkata...

Video tentang apa tu??? Kakcik tak dapat tengok! :(

kakcik berkata...

Oh... dah nampak.. ngerinya... tak mahulah tengok sampai habis!

nidus2 berkata...

Pak Nidus pun tengok disebalik jari......takut.

marinahunny berkata...

tengok dah ari tu sape ntah pos kat fb..ngeri siot! tgk sambil tutup muka..

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template