Rabu, 10 November 2010

Terima kasih Cikgu

Buka saja pintu rumah, Yeh muncul dengan mata bercahaya, Dia bagitau " Yeh dapat nombor 3". Gembiranya dia!!!

Samalah dengan Pak Nidus masa darjah 2 dulu, haa...haa...haa.


Dia pun mintak itu.... mintak ini....Insyaallah, tapi paling utama terima kasih kepada guru2 yang mengajar Yeh.

Terima kasih Cikgu.

13 ulasan:

LiNda berkata...

Tahniah Yeh !

meh sini ,
kita makan eskrem yok !

Hairil Rizal berkata...

Hehe, Yeh yang pandai mengambil hati bapanya dan pandai mengaji di sekolah juga!

Tahniah Yeh sbb buat Pak Nidus rasa lebih hensem lagi :)

Ibnu Jamaluddin berkata...

Tahniah! Semua A tertulis pada buku laporan itu...^^

Jazlan berkata...

Tahniah!! bakal genius ni cikgu..

nidus2 berkata...

Hairil,

Hensem macam Halim Othman....haa3.

nidus2 berkata...

Linda,

Yeh suka eskrem pelangi, bapa dia suka eskrem cucuk lidi...

nidus2 berkata...

Anakanda Jamal,

Biar dia ikut jejak abang Ngah ke UTP macam Jamal jugak.

Satu hari nanti ayahanda nak juga ke Tonoh..

nidus2 berkata...

Jazlan,

Biasalah yang bongsu dapat segala-galanya...insyaallah.

sally berkata...

Pandaiiiiiinye dia..mesti nurun Makcu B ni kan..kan..ahaksss..Pak Nidus jgn marah yaaaa.. :)

nidus2 berkata...

Sally,

Hmmmm....Yang hujung2 tu menurun Pak Nidus..

Ibnu Jamaluddin berkata...

Alhmdulillah, insyaAllah ya Ayahanda Nidus, jika ada rezeki dia pasti dapat ke sini. Meneruskan legasi abangnya. ^^

Kalau turun ke Tronoh dan kalau nak ketemu dengan anakanda bolehlah selit-selitkan khabar dalam komen... ^^

E.d.Y berkata...

wah..pandai2...belajar sampai ke menara gading tau

nidus2 berkata...

Edy,
Mintak2 begitulah Edy. Tinggal yang ni sorang jer kat rumah.

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template