Khamis, 18 November 2010

Pakar Cuci

Jawatan pencuci t*** yang diiklan tempoh hari masih lagi kosong. Nampak gayanya terpaksalah Pak Nidus dengan kuncu2 menyelesaikannya. Ingatkan tahun ni dapat naik pangkat menjadi 'doktor pakar bedah'. Mujur juga anak pertama sudi membantu bersama sepupunya.

Hee3...sebenarnya Pak Nidus sendiri pun sayang jawatan ni...Bukan semua orang boleh buat kerja profesional ni..betul tak?

Sampai sekarang bau benda tu masih terasa lagi, mungkin dua tiga hari lagi baru hilang.

Pembersihan dapat dilakukan lebih kurang 1 jam juga. Bukan senang nak mencuci untuk menghilang 'benda' tu dan juga baunya. Alang-alang cuci biar bersih, pendek kata bila sampai rumah tak perlu cuci lagi semua dak OK. Yang tidak OKnya bau badan kita orang ni.

Kalau tak sertakan gambarnya rasa tak sedap, nanti orang kata Pak Nidus ni pandai-pandai buat cerita.

Jom kita layan gambar yang Eksklusif ni...

Siap dengan uniform sebelum masuk tugas
Kerja-kerja menggali lubang dijalankan


Kerja-kerja membersih sedang berjalan

Adegan yang tak ingin dilihat


Pak Nidus tersenyum manja

9 ulasan:

Hairil Rizal berkata...

Kepercayaan harus diberi pada yang punya kepakaran Pak Nidus! Hehehe!

Ibnu Jamaluddin berkata...

Hebat-hebat, saya tak tahulah kalau diberi tugas gitu... ^^

nidus2 berkata...

Hairil,
Bukan pakar sangat, cuma orang lain tak nak cuba...jadi terpaksalah... huk3.

nidus2 berkata...

Anakanda Jamal,
Dengar khabar UTP korbankan 5 ekor termasuk kerbau...tapi sayang, bahagian dalamnya dibuang begitu saja. Betul ke?

miss nina berkata...

bukan senang tu pak nidus, harus serah pada yang pakar

pakar cuci pun boleh lah ye

~salam singgah di sini

nidus2 berkata...

Miss nina,
Terima kasih kerana singgah di teratak usang ini.

Yang teruknya pakar cuci t***...heee3.

Abdul Ngah berkata...

sebesar2 utp & kawasan sekitarnya takde lgsung hk reti nk jd pakar perut. 4 ekor lembu dan kerbau di tohok perutnya & dikambus begitu saja. sungguh kempunan diri ku. Ternyata bakat pak nidus 'mahal'! yeah!!

Ibnu Jamaluddin berkata...

Kepada Ayahanda Nidus:

Maaf terlewat, mengejar masa untuk persediaan peperiksaan.

Haa.. Itu Abdul Ngah dah komen...

Mungkin disebabkan kelecehan kerja tiada siapa yang mahu buat kot? ^^

Abdul Ngah berkata...

ibnu jamaluddin; macam mana ni bro bdk utp berapa kerat je turun wat kerja2 amal ni? kalu konsert bukan main lg. exam tu duniawi je pon...kuakua

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template