Ahad, 20 Februari 2011

Sama tapi tak serupa

video

...butang baju melayu aku mana, Pah?


Satu hari di majlis maulidul rasul...

....samping baju melayu aku mana, Pah?

Sama-sama tak lengkap.   Tak serupa kerana dia tipu bini nak pergi kawin, Pak Nidus nak pergi baring.  Hee3...jangan marah Makcu ye.


10 ulasan:

hani@debumelukut berkata...

heheheee..sakit perut pagi2 baca N3 ni..memang sah sama tapi tak serupa, tak akan serupa.

A.s.t.i.n.a berkata...

hahaha Pak Nidus nehh kelakar lerr.. mcm drama lah pulak cenggitu..

sally berkata...

Nghee~

cheqna berkata...

hahahahahaha
sabo jela...

MakcuB berkata...

Kalau Kak Latipah,apabila pecah tembelang.... dia main kejar-kejar.
Tapi kalau Kak Azipah, apabila pecah tembelang......ambo panggil Tok Mudim, kasi "pancung" terus.

Ibnu Jamaluddin berkata...

Takleh nak kata apa-apa... :P

nidus2 berkata...

Salam semua,
Kak Hani, Astina, Sally, Cheqna, Anakanda Zul dan tidak lupa juga orang yang nak pancung tu...

Baru berkesempatan melihat blog, sibuk memanjang. Terima kasih.

jeBateja berkata...

tu dia....kalau nak melencong bgtaw den...leh den tolong jadi pengapit...larikkkkkk

A.s.t.i.n.a berkata...

YB memang sgt sibuk time ni.. takpe2 Pak Nidus cukupkan rehat..

Hairil Rizal berkata...

Hahaha...skrg sudah terbukti...Pak Nidus juga adalah klon P. Ramlee!

'Kita serupaaa....kita serupaaa...'

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template