Rabu, 4 Ogos 2010

Red Warriors

Kalau nak dikira dah berbelas tahun tak tengok bola kat stadium. Lepas kawin tak pernah tengok...Aik, itu bukan berbelas..dah berpuluh.
Tapi kesian kat sibongsu mahu tak mahu terpaksa ikut..
Petang tadi masa ambil tiket dia terpandang baju 'red warriors'..OK beli satu, dah terpandang topi pula...beli. Nasib baik masih awal bulan.

Bila berada dalam stadium, rupa-rupanya gelagat manusia masih tak berubah seperti puluhan tahun dulu. Mengapa? Biasalah, kalau bola tak masuk gol habis disumpahnya ..tak pandai main..kaki bangku..ayam daging..tukar orang lain dan macam-macam lagi. Lebih mengharukan, disokong pasukan lawan. Hai, bola..bola.

Aku sendiri pun masih macam dulu, perlawanan belum habis dah keluar stadium...takut traffic jam.

Sampai rumah.....


Sibongsu tertidur dengan baju Red Warriors. Selamat malam anakku.

3 ulasan:

Cactusberduri berkata...

cactus nak baju tu jugak...buleh..heheheh

nidus2 berkata...

nanti red warrior menang Pak Nidus poskan...saiz ape?...hah.!XXL.

nidus2 berkata...

nanti red warrior menang Pak Nidus poskan...saiz ape?...hah.!XXL.

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template