Selasa, 17 Ogos 2010

Gian

Dah 6 hari puasa terasa juga gian nak main benda ni. Makcu jeling2 masam...tak berani pulak aku.
Apa kalu main kurang pahala puasa ke?
Bolehlaa...Kejap jer.
Tak Boleh!
Hmmmm....taapalah, lain kali ajer.




Nampak gayanya Terpisahlah Irama & Lagu..

Sempena bulan yang mulia ini, aku gantung sementara hobi 'rock and blues'ni. Lepas Raya nanti bolehlah kita buat konsert gegar satu Malaya dengan preview Pak Nidus.

Selamat Berpuasa kepada semua kaum muslimin.

4 ulasan:

Man Kuchai berkata...

salam,

Wah berbakat rupanya...takper tak berkarat he3...selamat berpuasa.

Idalara berkata...

salam..
apa kata mainkan lagu2 berunsur nasyid...mst makcunya pun ok je...

nidus2 berkata...

Man, Ida...tu alat musik anak-anak, bapaknya hanya sebagai vokalis jer......lagu pop yeh-yeh ....haaaa3.

maiyah berkata...

yelah.. besar bakat tu, mcm abang lang sy, suka jamming main musik.. gitar mmg x lekang..

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template