Khamis, 17 Disember 2009

Kenangan di MPT KL 80/81


Selepas keputusan STP '79 diumumkan, aku sudah sedia maklum dengan keputusan 'sepanar hidup' yang akan diperolehi nanti. Maka berakhirlah episod menjejak kaki sebagai bakal 'engineer' di Glasgow maupun Ohio, yang nyata aku berada di MPT Cheras sebagai seorang bakal guru dengan tidak menghampakan harapan Che Amat dan Mok Yoh ku di kampung. Dari seorang 'kampong boy' aku berada di Ibu Kota dikala aku sedang meniti alam dewasa ( betul ke? ). Pada ketika itu aku dah pun masuk 20 tahun (dewasalah tu) Aku tidak lupa lagu Aku dan Kenangan

Ku abadikan photo ini bersama rakan-rakan seperjuangan.



Lawa tiada manis ada

Bersama Zaid dan Halim Nor

Kelas Elektrik dan gambar bawah kelas KDK

Tiada ulasan:

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template