Selasa, 17 Mei 2011

Sorry Tak ambil Upah.


Lama betul tak tunjuk skil pertukangan depan anak-anak.  
Ini bukan sebarang tukang tau. Hah tukang yang memiliki diploma pertukangan.  
Dek tercabar oleh si bongsu, aku akan tunjukkan bagaimana terrornya bapak kau ni.  Tapi tak boleh cerita  lagi apa projek yang hendak dibuat.  Bukan apa, takut tak menjadi...lain yang hendak buat, lain pulak yang jadi.
Tapi kalau ikut sejarah, tak pernah gagal.

Dulu, masa kecik2 ramai ibubapa tak bagi anaknya berkawan dengan Pak Nidus.  Bukan kerana jahat atau nakal tapi kerana bakat semulajadi yang ada dalam diri ini membuat rakan2 sebaya jadi jeles.  Yalah, semua benda Pak Nidus buat sendiri, dia orang suruh bapak masing-masing.  Kan jadi haru kalau bapaknya tak pandai buat sedangkan Pak Nidus menjadi dan cantik pulak tu.  
Orang kata ada nilai komersil.

Hee3....angkat diri pulak Pak Nidus ni.  
Nanti siap projek ni Pak Nidus akan tunjukkan ye.

9 ulasan:

hani@debumelukut berkata...

dah awal2 announce tak ambil upah maka kalau nak upah pun kena cancel niat lahh...

nidus2 berkata...

Kalau Boss punya, Pak Nidus boleh cancel....sedia berkhidmat.

atik berkata...

ayoh nk wt gapo tu? hmm... tfikir2 ni...

jeBateja berkata...

waaa...pak nidus....kira terer ni...tingkap rumah den kena makan anai2...leh tlg buatkan..?...kira harga kawan2 dah laaa...ahakz

Hairil Rizal berkata...

Hmmm...cam nak renovate rumah je tu??

nidus2 berkata...

Atik,
Tengok n3 baru nanti nampaklah apa yang nak dibuat.

Jebat,
Saranan dari Pak Nidus...kau cari ratu anai-anai tu, banyak khasiatnya...hee3.

Hairil,
Bukan renovate rumah cuma sekadar memenuhi permintaan si bongsu buat ????tunggu dan lihat.

Sally berkata...

Fewiitttt! Pak Nidus mmg berbakat serba serbi..

Abiey69 berkata...

SIC sedia maklum sapa pak nidus... berbakat serba serbi... tabik springggggggg

jeBateja berkata...

aikkk...mcm dlm kosmo plak aaa.....ahakz...geli den nak makan der....ahakz

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template