Ahad, 22 Mei 2011

Kan Dah Kata Dulu....



"Apalah lah Yeh ni....kan ayah dah kata nak buat ****** ******, apa pulak nak buat rumah anjing tu"...


"Taapalah Yeh, bila siap nanti tahulah apa sebenarnya ayah nak buat.  Silap hari bulan dengan Yeh sekali ayah masukkan ke dalam ni, baru padan muka".

Aku pun tak tahu bila nak siap projek ni.  Kalau upah tukang yang pro tentu dah lama siap. Maklumlah buat 2-3 jam sehari manalah nak siap cepat.  Janji apa yang kita buat adalah hasil kemahiran sendiri....betulkan?
Sabar je lah Yeh.
                                                                                                  
                                                                                          
....Sukanya Pak Nidus nak buah rumah kita....


p/s....Inilah pengaruh Cartoon Network , Tom & Jerry dalam jiwa anak-anak....

6 ulasan:

cheqna berkata...

hahahaha..umah tutttt erk...siang ko yeh...nok keno sumbat sekali ko dale tu??hehehehe

nidus2 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
nidus2 berkata...

Yaalah cheqna, oghe nok wat sare gotu, dia kato sare mugo lain....

Hairil Rizal berkata...

Pak Nidus nak buat rumah mini tu ya?

Waaah!!!

Heidi Shafiq berkata...

usaha dr tgn kite sendiri lebih bermakna.. :)

atik berkata...

ayoh, siap dh ke hok ayoh wt ni? tnjk la gmbr nk tgk... hehe...

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template