Khamis, 22 Julai 2010

Copy Paste

Betul juga kata mereka, kalau kita asyik copy paste artikel dari berbagai sumber tambah lagi copy paste lirik lagu macamana n3 kita nak mendapat sambutan. Cubalah cari idea sendiri yang boleh menarik para pembaca meminati blog kita.

Itu kata mereka. Bagi aku yang BM dapat C6 ni macamana nak menghasilkan artikel atau n3 yang baik...bahasa lintang pukang, ejaan tak betul...aku rasa baik tutup ajerlah blog ni.

Ehh..ehh..sayang lagi.

Ini adalah kata-kata hikmat guru aku, walaupun tak sehaluan tapi matlamatnya sama..Untuk menjadi seorang usahawan yang berjaya seseorang itu mestilah mempunyai daya kreativiti yang tinggi...inovatif, mengubahsuai kearah yang lebih baik...bijak mengambil peluang dan berani menghadapi risiko.

Ini adalah generasiku, aku rasa mereka lebih kreatif dari aku....










Tiada ulasan:

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template