Sabtu, 17 April 2010

Tajaan Camel Trophy

n3 ini ditaja oleh:




Sekali-sekala tengok iklan lama-lama ni boleh juga menggamit kenangan lalu. Iklan ni biasa keluar dalam TV sekitar tahun 80an, boleh dikatakan anak-anak muda ketika itu punyalah terpengaruhnya sehinggakan dari hujung rambut sampai hujung kaki semuanya jenama Camel. Yang di sebelah dalam pun jenama tu jugak. Alahai apa boleh buat. Disudut yang lain pula terdapat pakej-pakej ekspedisi atau rekreasi yang menjanjikan pengalaman yang seakan sama dengan iklan Camel tersebut. Sehingga sekarang pun jenama Camel ni masih popular dan ada classnya.

Aku masih ingat pada tahun 70an, iklan Camel ni lain sikit. Videonya aku tak dapat cari tapi aku ingat iklan tersebut betul-betul mengiklankan jenama rokoknya yang terkenal dengan kata-kata
" Aku sanggup berjalan berbatu-batu kerana Camel".




Ini binatang apa pulak?

Tiada ulasan:

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template