Isnin, 19 April 2010

Gigantor

Pernah tengok ke watak ini?


Inilah Gigantor.

Watak yang wujud di kaca TV era 60an dulu. Masa kecik-kecik dulu kalu terlepas tengok siaran ni rasa nak menangis. Apa tidaknya, waktu siaran dah lah petang. Waktu tu pukul 6.30 dah masuk waktu maghrib..tengok rumah orang pulak. Masa tu TV di kampung tak ramai yang ada, kalu tuan rumah tak buka terlepaslah jawabnya.

Ini gaya GIGANTOR yang hebat itu......tak sedar pun umur dah separuh abad...bla..bla..bla....


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mano kartun 'Tepe-budak terbang membawa teko'..haaha

-Abdul

nidus berkata...

xdok, nanti kito lukis sendiri.

Tanpa Nama berkata...

pandai ko lukis?

-yeh

nidus berkata...

Ambo kan pelukis terkenal mzaman pop yeh yeh.

Tanpa Nama berkata...

gigantor!!

A.B.U berkata...

pak nidus...siyes pak abu x pnh tau cite ni..btw nice en3

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template