Sabtu, 27 Februari 2010

Le Tour De Langkawi



Yee...Le Tour de Langkawi datang lagi.
Bermula 1 mac dan berakhir 7 mac nanti. Apa lagi aku mulalah terasa demam LdL. Pagi tadi dah mula basuh dan gilap basikal kesayanganku ini (maklumlah motor dah tadok). Seperti biasa destinasi adalah Tesco Meco (ayat berganda).


Sejak dua menjak beli basikal ni tak pernah basuh, hah hari ni mandilah kamu sepuas-puasnya siap dengan sabun lagi.








"Kita dua ni ada temuan jah, aku nak beli bonet kereta hari tu, mujurnyo tadok. Kene tengok kali pertama terus jadi".

Bersih, tampan dan bergaya

Dari rumah ke Tesco ambik masa lebih kurang 20 minit, round kawasan sekitarnya 20 minit, rehat 10 minit darab dengan 2 tempat. Kira-kira 1 jam 30 minit sampai balik rumah. Hari ni entah mengapa lama sikit rehatnya. Mungkin......entahlah belalang.


Ho...baru aku ingat tahun ni umur aku masuk 50 tahun...50...50.. Eh..tualah tu, patut pun letih. Kalu lagu tu kena mintak maaflah ko hok mano-mano selama ko ni ambo panggil kak pada hal dio mudo pado ambo. Raso ramai jugok tuh. Kito oghe kelate panggil 'pakatan'.Taapo lah..



Dalam perjalanan pulang seperti dalam wayang kulit kata " bele2 berfikir bele2 bergateh". Hari ni ramai sungguh orang buat Maulidur rasul jadi aku terpaksa singkatkan latihan LdL. Penat yang memanjang ini memaksa aku menukarkan nama LdL ini kepada.......

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nk cari stamina lebih ko? ahli2 suke key ramai dale rumah tu...brtanya pd yg pakar. yeah!

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template