Ahad, 3 Julai 2011

Janji


Kesian betul penyokong TRW.  Nak stadium baru pun ada syarat.  Ini bermakna penyokong TRW kena undi BN lah ye.  Hee..hee...hee.  Dulu pun ada seorang menteri mendendangkan irama yang sama ....kalau BN dapat merampas Kelantan , satu lebuhraya yang menghubung Kota Bharu dengan Kuala Krai akan dibina.

Habis macamana yang setia menyokong BN pula....
Bersabarlah ye, manalah tahu nanti bulan jatuh ke riba.

6 ulasan:

DiriKu berkata...

hamboi...:)

anok murid cikgu din berkata...

trade in negeri dapat stadium... mahal stadium ponn

cheqna berkata...

senyum saja=)

Hairil Rizal berkata...

Mcm mcm hal la politik negara kita ni... :D

nidus2 berkata...

Kalau macam ni susahlah kan? Kena korbankan prinsip dek sebuah stadium.

Bersyukurlah dengan apa yang ada. Amin.

jeBateja berkata...

waka....waka....dulu2 bagi kain batik n pelekat....now dah tak jalan....so kena bg stadium plak...ahakz

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template