Jumaat, 26 Ogos 2011

Penderaan bermula......

Biasalah menjelang raya......dera mendera perkara biasa.


Pulanglah anak-anakku, jangan biarkan ayah didera begini.


Pertama bersih kawasan yang pernah dikuasai oleh predator.



Macam nak patah pinggang.....


Cukup untuk hari ini.


Siap....Apalah upah yang Makcu nak bagi ni...

6 ulasan:

Mimie.Candy Cane berkata...

aih..pak nidus buat sorang je ke? dapat upah lebih sket ni..

selamat hari raya...:)

Jamal Ali berkata...

Ayah mithali...
Tak mengapa ayahanda Nidus, anakanda-anakanda ayahanda bakal pula tak lama lagi, rumah bakal jadi meriah. (Senyum)

Walaubagaimanapun, selamat menyambut hari lebaran yang bakal berkunjung!

hani@debumelukut berkata...

Ampun tuanku, titah di junjung tuanku..Setahun sekali berkhidmat untuk negara boleh aje kannn?

nidus2 berkata...

Mimie,
Pak Nidus ucapkan Selamat Hari Raya.
Besok kena dera lagi...hee3.

nidus2 berkata...

Anakanda Zul,

Besok anakanda berempat tu dah ada kat rumah, kalau kena dera pun tidaklah teruk sangat.

Selamat hari Raya juga buat Zul sekeluarga.

nidus2 berkata...

Kak Hani,

Setahun ada 12 bulan, satu bulan pula ada 30 hari....begitulah nasib patik Tuanku....hukk3.

Selamat Hari Raya.

 

Tembok Besar

2006

Senarai Blog Saya

nidus2 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template